Pages

2011. október 28.

Zoé

Tegnap este nem tudtam elaludni, így hát mit csinál, akinek a keze ügyében ott vannak a gyöngyök? Hát persze, hogy fűzöget valamit. Nem tudom, honnan jött, hogy zöldet fűzzek, ez akadt a kezembe. Persze tudni kell azt is, hogy nagyon kevés zöld gyöngyöm van, úgyhogy egy kis ezüsttel kombináltam. Aztán elkészült. Nem minta után fűztem, csak úgy, majd lehet, hogy megalkotom a mintáját is, bár az sem az erősségem (a fényképezés mellett). Egyébként Zoé-nak neveztem el.
 

5 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon szép medál nagyon jó színekkel,azért csinálj mintát hozzá,nagyon mutatós darab!

Krisztina írta...

Csodálatos lett Zoé!

POÉ írta...

Nagyon mutatós darab !
Nekem is van egy zöld Zoé medálom és mintám is a blogomon, gyere nézz be hozzám !

Il írta...

Nagyon szép medál nagyon jó színekkel!

NemVal írta...

Csúnya dolog volna bárkinek is álmatlanságot kívánni, ezért nem is teszem. Azt azért meg kell jegyeznem, hogy a legutóbbi álmatlan estéd "következményét" viszont nagy kedvvel nézegettem.