Pages

2011. október 19.

Tavirózsa

Ez a medál tegnap készült el. Orsina mintája alapján készítettem, de nekem a hóvirág helyett a tavirózsa jutna róla eszembe, úgyhogy én úgy hívnám, remélem senki sem fog megharagudni érte. Orsinának nagyon szépen köszi a mintát, tényleg nagyon szép, bár tény, hogy nem az egyszerű darabok közé tartozik. Úgy látszik, mostanában csak a tűtörő, macerás darabok ihletnek meg :)
Na, nem baj, a lényeg az, hogy Eszter, akinek készítettem, egyből beleszeretett, és lecsapott rá :) Ő előre csak a színeket határozta meg, a többi rám lett bízva, de úgy látszik jó döntés lett :)
 

2 megjegyzés:

Orsi írta...

Csodaszép lett, köszönöm, hogy megfűzted és örülök, hogy nem ment el közben tőle a kedved, valóban nem egy gyorsan elkészülő darab! :)
Eredetileg én is Tavirózsának kereszteltem el ezeket a virágokat, csak mivel az első hatszirmú teljesen ezüst volt és télen készült, ezért a hideg színe miatt lett Hó-virág, aztán pedig már ez ragadt rá! :)

el ricón de Jópiti írta...

No se si seár por los colores que has elegido o por tu toque personal...pero el resultado es espectacular!! Saludos.