Pages

2012. január 21.

Néhány elmaradás


Még karácsonyra készítettem néhány darabot, amiket eddig nem mutattam meg, de most pótolom:
Az egyik egy Zoé szett, aminek a színeivel igencsak bajban voltam, amit konkrétan kinéztek színt, olyat már égen-földön nem kaptam (egy régebben készült karkötőm sötét lilás-bordós színe tetszett meg a megrendelőnek), de ebben az ametiszt ásványban kiegyeztünk, és úgy hallottam, hogy nagyon tetszett a végeredmény.


A másik egy fülbevaló volt, jól megpakolva csillogó-villogó swarikkal, ami szintén nagyon tetszett a megrendelő barátnőjének, aki ajándékba kapta.

3 megjegyzés:

Amy's írta...

Gyonyoru a szett Zoeval , nem csoda ha tetszett a megrendelonek.
A masik fulike is nagyon klassz ,engem az indian dream cather-re emlekeztet.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Fantasztikusan szép szett,nagyon szép színek,szép precíz munka!

memo írta...

Gyönyörű ez a szett!