Pages

2012. október 16.

Életjel

Nagyon régen nem írtam már a blogra. Ennek egy oka van, nem volt időm. Ennek is volt egy oka, tavasszal jött a döntés, egy pár km-el odébb költözünk, vagyis kitelepedtünk Angliába.
Ennek több oka volt, itt most ezt nem részletezném, nem volt egyszerű a dolgunk.
Szóval már kora tavasz óta nem nagyon foglalkoztam a gyöngyökkel, hanem minden energia, idő a költözésre ment.
A nyár folyamán lezajlott a költözés, itt vagyunk, Great Bookham-ben lakunk, jól érezzük magunkat, persze itt sincs kolbászból a kerítés, mint azt tudtuk eddig is, de elvagyunk.
És most már tudtam a gyöngyeimmel is foglalkozni, mert kedves unokatestvérem volt olyan jó, és utánam küldte azokat (eredetileg úgy volt, hogy az egy augusztus végi, cuccokért Magyarországra autóval visszafutás alkalmával jönnek ki, de ez elmaradt).
Így már végre-végre megtapizgathattam, túrhattam a gyöngyeim között :) már nagyon jól esett. És természetesen készült néhány darab is, amiket most megmutogatok. Persze néhány darabot már a facebookon láthattatok, de ide is mindenképpen fel kell raknom.






2 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gratulálok az új fejleményekhez,remélem most már többet gyöngyözöl és sok szép mindent láthatunk majd tőled! Nem tudom mit foglaltál be az első képen nekem az tetszik a legjobban.

Kriszti írta...

Kedves Éva,
Köszönöm a kedves szavaidat :)
Az első képen egy olyan kör alakú szerintem gyanta medál van kezelésbe véve, amit egy használtcikk boltban vásároltam. A nyaklánc úgy nézett ki, hogy 3 db ilyen nagy kör alakú valami volt rajta, meg 4 db kagyló. Ebben az általam gyantának vélt dologban egy kagylószelet van. Nagyon tetszett, fantáziát láttam benne, azért vettem meg. Aztán jött a nap, meg az ihlet, a szélén a szalmagyöngyökkel megküzdöttem, hogy ott maradjanak, de én győztem :) Örülök, hogy tetszik.