Pages

2012. január 22.

Hedvig

Több gyöngyös lány oldalán láttam baglyokat, nagyon tetszett. Úgyhogy belefogtam egybe én is. Igaz, hogy alig bírok ülni a széken, mert annyira fáj a hátam, de megküzdöttem vele. Nekem a hóbaglyok tetszenek nagyon, tehát egyértelmű, hogy azt fűztem (illetve hímeztem-hámoztam). Kicsit csálé, girbe-gurbára sikeredett (ez a prototípus, majd csak lesz még jobb is :) ), de az enyém, és mivel Harry Potternek is ilyen baglya van, így Hedvig-nek neveztem el :) (persze ez a név Bence fiamnak nem tetszik, mert ő nem szereti Harry Pottert)


4 megjegyzés:

Amy's írta...

kicsi fiad nem szereti Harry Pottert?
En alig birtam letenni a konyveket.
Hedvig nagyon jokepu ,tetszik nekem :)

Krisztina írta...

Nekem is ez volt az első kérdés, ami felmerült bennem :) :O
Bár ő még kisebb korosztály, még bőven belenőhet.

Hedviggel meg szerintem semmi baj sincs. Első nekifutásra szerintem tök jól sikerült!

NemVal írta...

Bár Harry Potternek én sem vagyok nagy barátja, Hedvig mégiscsak nagyon tetszik.

Ildikó írta...

Nagyon szép lett!! Tetszik nekem is.